یوهر .......

یوهر .......

خاطرات دور و دراز یوهر
یوهر .......

یوهر .......

خاطرات دور و دراز یوهر

بی لیاقتی شاخ و دم نداره!!!

این یکی دو هفته دلیلم موجه بود نتونستم برم ولی نمیشه خودمو گول بزنم

اگه حضرت بخاد مسیرشو هم فراهم میکنه

لیاقت ندارم دیگه

بی لیاقتی که شاخ و دم نداره!!!

برام دعا کنین دوستان تا شاید دعوتمون کنه



این نوحه رو خیلی دوست دارم



تو دلم یه دنیا حرفه ،که می خوام بگم براتون

بگو به من کجایی، تا ببوسم خاک پاتون

آقا جون دلم گرفته ،مثل آسمون پاییز

می دونم مرغ دل من، دوباره کرده هواتون


با خودم یه نذری کردم، که اگه روتونو ببینم

با همون نگاه اول، جونمو بدم براتون

گل زهرا، گل زهرا....

چه خوبه خونه ی قلبم، بشه جای شما همیشه

حک کنه رو صفحه دل، نقش روی دلرباتون

چی می شه یه بار شبونه، رد شین از کوچه قلبم

روی ماه تونو ببینم، یا که بشنوم صداتون

گل زهرا، گل زهرا....

ماروهم یه نیمه شب ،تو نماز شب دعا کن

تاصَبا برام بیاره ،صدای سوز دعاتون

بیا ای یوسف زهرا ، گل زهرا، گل زهرا....


به امید لبخند زیبای امام زمانمان عج

اللهم صلی علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 20:57 http://shoghevatan.blogfa.com/

سلام
چقد امام زمانمون مظلومه
اونطوری که باید، نمیشناسیمش
منظورم خودمه
کوتاهی میکنم

سلام
آره
و من نیز هم

مرضیه شنبه 18 آبان 1392 ساعت 04:59 http://greenkelkin.blogfa.com/

اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم

آمین یا ربالعالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد